“Nadat Jointly Heroes mijn website heeft aangepakt heb ik gemerkt dat mijn offerteaanvragen zijn gestegen. Ook krijg ik van meerdere mensen te horen dat de website een doorslaggevende factor is geweest in de samenwerking.“
Danny Ghosen (Beirut, 1978) is journalist en programmamaker bij de VPRO. Danny heeft ons gevraagd om een platform voor hem te bouwen waarin hij zijn gemaakte programma’s kan tentoonstellen. Ook is er een unieke blog gebouwd.
We hebben W&M Kozijnen geholpen hun merk op te frissen met een nieuw logo en huisstijl. Daarnaast hebben we een gebruiksvriendelijke website gebouwd vol handige info, zoals diensten en klantbeoordelingen.
Flevo Groep is een begrip als het gaat om woning en bedrijfshuisvesting in Flevoland en daarbuiten. Betrokken, betrouwbaar, gedreven. Zij staan niets voor niets in de top 50 van grootste makelaardijen van Nederland.
Dreamcorals, specialist in zeldzame, handgeselecteerde koralen, had een verouderde website die niet de juiste indruk maakte. Ze vroegen ons om het ontwerp te vernieuwen en zich te onderscheiden in de koraalverkoop.
Paramour Pursuits waagt zich verder weg om echt zinvolle gehoste ervaringen aan te bieden en belooft meeslepende reizen ver buiten de platgetreden toeristische paden. Wij hebben geholpen om dit unieke concept te realiseren.
Circulair & Digitaal wilde een website die hun missie voor een circulaire en digitale toekomst ondersteunt. De uitdaging was om een platform te creëren dat flexibel is, regelmatig bijgewerkt kan worden en verschillende functies biedt die de samenwerking bevorderen.
Een nieuwe website voor beroepsfotograaf Marco Ter Beek. Hierin zitten verschillende elementen en koppelingen verwerkt. Het ontwerp neemt je mee door het verhaal van zijn carrière.
Shoq is een creatief bureau dat merken helpt opvallen met gedurfde reclame. Voor hun project hebben wij de ontwerpen omgezet naar een werkende website en extra functies toegevoegd om de site nog completer te maken.
Menken Orlando biedt een breed scala aan producten, waaronder desserts, snacks, en kant-en-klaarmaaltijden. Hun focus ligt op het leveren van kwalitatief hoogstaande, smaakvolle en gemakkelijke oplossingen voor consumenten en horecapartners.
M&N Bestratingen zet zich al jarenlang in om met hun expertise overal en altijd kwaliteit te leveren wat betreft het aanleggen van alle soorten bestratingen. Zij hebben ons gevraagd om hun website te vernieuwen en optimaliseren.
We hebben een complete merkidentiteit gecreëerd voor Honig & Huis, een makelaarskantoor dat zich richt op persoonlijk advies en begeleiding bij het kopen, taxeren en verkopen van woningen. Van het ontwerp van het logo tot de visitekaartjes en makelaarsborden.
Voor de Vereniging Bedrijfskring Almere (VBA) hebben we een platform gebouwd waarin leden zich kunnen aanmelden voor evenementen, nieuws kunnen delen en eenvoudig toegang krijgen tot het netwerk.
We gebruiken cookies om jouw ervaring te verbeteren. Onze cookies bevatten geen informatie die jou persoonlijk identificeert.
Functioneel
Altijd actief
Functionele cookies helpen bepaalde functionaliteiten uit te voeren, zoals het delen van de inhoud van de website op sociale mediaplatforms, het verzamelen van feedback en andere functies van derden.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Analytics
Analytische cookies worden gebruikt om te begrijpen hoe bezoekers omgaan met de website. Deze cookies helpen informatie te verstrekken over de statistieken van het aantal bezoekers, het bouncepercentage, de verkeersbron, enz.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Advertentie
Advertentiecookies worden gebruikt om bezoekers gepersonaliseerde advertenties te bezorgen op basis van de eerder bezochte pagina's en om de effectiviteit van de advertentiecampagne te analyseren.