Tools & functies

Met tools en functies bedoelen wij aanvullende onderdelen van je website of webshop die ervoor zorgen dat bezoekers makkelijker bij je terecht kunnen of vragen beantwoord kunnen krijgen. Denk hierbij aan reserveringstools, agenda's, contactformulieren, een WhatsApp knop en nog veel meer. Door het gebruiken van de juiste tools optimaliseer je de klantreis en zorg je voor betere cijfers.


Start een project

Online reserveringen

Voor veel bedrijven is het benodigd om online reserveringen te kunnen plaatsen door bezoekers van de website. Met de juiste reserveringstools maak je dit voor de gebruiker natuurlijk een stuk makkelijker. Er zijn wel honderd verschillende reserveringssystemen die dit mogelijk maken, maar wij kiezen altijd het systeem dat het beste bij jouw organisatie aansluit. Dit doen we door grondig onderzoek te verrichten en te kijken naar het verbeteren van de klantreis.

Support systemen

Om de klantreis verder te optimaliseren kun je als organisatie gebruik maken van zogehete supportsystemen. Met deze systemen kunnen klanten bijvoorbeeld tickets indienen met vragen of opmerkingen welke je dan als eigenaar via dit systeem ook kunt behandelen. Zo heb je alles in één overzicht in plaats van verspreid door bijvoorbeeld je mailbox.

Evenementen/agenda

Plan jij als organisatie wel eens evenementen in en wil je dat mensen zich hier voor kunnen inschrijven of aanmelden? Ook hier zijn uiteraard weer verschillende tools voor die mogelijkheden bieden voor bezoekers. Het gebruik van dit soort agendatools is voor een gebruiker enorm gemakkelijk. Dit kan er ook voor zorgen dat bezoekers sneller interesse krijgen in het aanmelden van bijvoorbeeld een gepland evenement. Wij bouwen dit soort tools in op een subtiele en gestroomlijnde manier zodat het voor bezoekers in een handomdraai geregeld is.

Uitgebreid contactformulier

Uitgebreide contactformulieren worden gebruikt om gegevens te verzamelen van bijvoorbeeld offerteaanvragen of opdrachtbeschrijvingen. Je kan met deze aanpasbare velden altijd de vragen die jij aan je bezoekers wilt stellen invullen en op deze manier zorg je dus voor de juiste informatie bij de contactaanvraag. Denk bij dit soort contactformulieren niet alleen aan onderdelen als 'Naam', 'Email' en 'Telefoonnummer', maar ook aan onderdelen als het invullen van de bedrijfsnaam, opdrachtomschrijving, budget, etc.

CRM systeem

Een CRM (customer relationship management) systeem is eigenlijk één grote database met alle gegevens omtrent je klantenbestand. Hier staan per klant vrijwel alle gegevens in die jij als bedrijf nodig hebt om de klantreis te verbeteren. Via een CRM kan je bijvoorbeeld ook mailings versturen en deze inplannen. Een CRM wordt voornamelijk gebruikt voor contactbeheer, salesmanagement, productiviteitsdoeleinden, etc.

Marktonderzoek door medewerkers van Jointly Heroes

Tools en functies door Jointly Heroes

Wil jij dat wij jouw website of webshop voorzien van de best werkende tools die aansluiten bij jouw bedrijf en vooral ook bij de filosofie hiervan? Neem dan gerust contact met ons op en laat ons je adviseren in welke tools en functies gaan bijdragen aan een beter functionerend online platform.

Merkenbureau Van Asselt

Merkenbureau Van Asselt combineert een hoge mate van kwaliteit van dienstverlening met een lage prijsstelling. De heren van Merkenbureau van Asselt hebben ons gevraagd om deze filosofie door te voeren in een nieuwe website.

Triple Pharma B.V.

Triple Pharma B.V. is dé specialist in het opzetten van een eigen lijn voedingssupplementen. Zij waren op zoek naar een partij die kon helpen en adviseren in het bouwen van hun nieuwe bestelplatform met complexe componenten.