Een complete huisstijl bevat een logo (beeld en woordmerk), kleuren, lettertypes, patronen, texturen, iconen, foto/video, tone of voice en persona. Hieruit vloeit een huisstijlhandboek welke mensen binnen en buiten jouw organisatie kunnen hanteren voor het gebruik van eerder genoemde onderdelen.
Een complete huisstijl bestaat eigenlijk uit de bouwstenen van de identiteit van een bedrijf. Door intern en extern actief je huisstijl door te voeren creëer je herkenningspunten voor mensen binnen en buiten je organisatie. Zo weet je personeel bijvoorbeeld hoe ze kleuren, stijlvormen en logo's moeten toepassen en zullen mensen van buitenaf jouw huisstijl steeds meer aan jouw organisatie linken.
Wil jij de huisstijl van je bedrijf ook aanpakken? Iedereen wilt natuurlijk een herkenbare huisstijl creëren, maar hoe doe je zoiets? Doordat wij nauwkeurig te werk gaan met de identiteit onderdelen van een bedrijf zoals een huisstijl bouw je sneller een échte merkidentiteit op.
We willen onszelf natuurlijk niet de hemel in prijzen, maar wij zijn uiteraard overtuigd van onze kwaliteit omtrent het ontwerpen van een huisstijl. Besteed daarom je huisstijl vraagstukken uit aan onze experts zodat jij je kan richten op het ondernemen. Heb je andere vragen over het ontwerpen van een huisstijl of wil je advies over andere diensten? Neem hier dan gerust contact met ons op.