E-mailmarketing biedt nog steeds de hoogste return on investment (ROI). Door het gebruik van massale e-mailcampagnes zorg je voor hogere conversieratio's. Onze vereenvoudigde CRM helpt u om e-mailmarketing als een professional onder de knie te krijgen. Bepaal je doelstelling, de doelgroep en de strategie die daar bij past.
Daar maak je echt het verschil mee!
Ken je klanten beter! Als ondernemer kan je pas echt het verschil maken wanneer je weet wat het gedrag van je klant is en je hier op inspeelt. Een klantgegevensplatform (CRM) draagt bij aan overzicht, duidelijkheid en beter contact tussen het bedrijf en de klant. Of het nu gaat om het profiel van de klant te bekijken of het bijhouden van de aankoopgeschiedenisgegevens.
Met de juiste gegevens van de klant kun je betere keuzes maken!
Je hoeft geen marketinggoeroe te zijn om succesvolle e-mail campagnes op te zetten. Bedenk je eigen ideeën, stel triggers in en zet de klant op een langdurige reis met uw bedrijf.
Een goed gesorteerd platform voor het beheren van e-maillijsten is essentieel voor het opbouwen van een succesvolle e-mailmarketingcampagne.
Als ondernemer heb je meerdere doelgroepen die bijvoorbeeld zijn te verdelen in bestaande klanten en potentiële klanten. Wellicht heb je voor deze twee groepen een andere boodschap. Dit is heel eenvoudig uit te voeren door het gebruik van mailinglijsten. Heel simpel aanvinken welke groepen je wilt aanspreken met jouw boodschap, fluitje van een cent met onze CRM.
Het handmatig verzenden van wekelijkse nieuwsbrieven naar iedereen neemt veel tijd in beslag. Maar het heeft geen zin om tijd te verspillen als u een reeks e-mails kunt maken die elke week worden verzonden. Het opzetten van een e-mailreeks kan je helpen bij het gemakkelijk beheren van die dagelijkse taken.
Geef je contacten een label. Zo kun je een bepaalde doelgroep makkelijk bereiken met één druk op de knop.
Verspil geen tijd met het maken van e-mailtrechters elke keer dat je een nieuw contact hebt. Met de automatische e-mailreeksen beschikt u over een universele onboarding-optie voor contactpersonen. Mis nooit meer een contactmogelijkheid.
Draag zorg voor betrokkenheid en interesse! Altijd na 7 dagen informeren of de klant nog steeds tevreden is met het product? Door het invoeren van automatische doorlooproute is dit één keer opzetten en voor altijd van profiteren!
CRM-rapporten en -analyses zijn cruciaal voor het implementeren van een effectieve marketingcampagne. Nette analyses van elke campagne, trechters, sequenties en gebruikersactiviteiten allemaal in één overzicht. Gegevens vormen immers het meest een aanvulling op de beste marketingcampagnes. Alle statistieken helder in één beeld! Hoe actief zijn je klanten, wat is de performance van de boodschap of focussen op 1 klant. Alle informatie in één overzichtelijk dashboard dat de belangrijkste informatie laat zien over je e-mail campagnes. Zo kun je keuzes maken op basis van feiten.
Benieuwd naar hoe wij jou kunnen helpen met het verbeteren van klantcontact. Klik hier voor al onze (marketing)diensten.