Support tickets voor een hogere klantbeleving!

Start een project
Wij staan voor service en kwaliteit. Een kernmerk van een servicegerichte organisatie is dat de communicatie met de klant vlekkeloos verloopt. Één van de mogelijkheden om hieraan te voldoen is het gebruiken van een support systeem op je website of webshop. Binnenkort lanceren wij een ticket systeem voor onze klanten. Weten waarom wij dit doen? Lees dan nu verder!

Wat is digital support eigenlijk?

Digital support is de definitie van klantenservice via digitale kanalen zoals bijvoorbeeld e-mail, chat, mobiele applicaties en social media. Het is een mogelijkheid om als klant te communiceren met het bedrijf door gebruik van smartphones, tablets en computers. Wij vinden dat directe 'digitale' communicatie met onze klanten een absolute 'must' is om onze processen gestroomlijnd te laten lopen.

De communicatie met onze klanten loopt nu via e-mail contact, whatsapp gesprekken of telefonische gesprekken. Wij zijn als organisatie heel flexibel en onze klanten zien dit ook graag, echter zijn de nadelen van deze vorm van communicatie dat wij moeten zoeken naar de vragen en opmerkingen van de klant. Om snel en adequaat te handelen is dat geen ideale situatie.
Een berichtje om iets op de website aan te passen, een foutmelding bij een verzonden e-mail of het plaatsen van een nieuwe bestelling drukwerk ontvangen wij op verscheidene wijze. Om het efficiënter en ook effectiever te maken gaan wij over naar een support ticket systeem met maar één doelstelling: Een betere klantbeleving. Vier andere tips om de klantbeleving te verbeteren? Lees hier de blog van Dialoggroep!

Hoe ziet het systeem eruit?

Het supportsysteem is ontworpen met allerlei mogelijkheden om vragen en opmerkingen te managen. Met een prioriteitsniveau van laag, gemiddeld of hoog kan de klant zelf aangeven hoe belangrijk de ticket is. Wij krijgen vervolgens direct een melding dat er een ticket is aangemaakt zodat we tot actie over kunnen gaan.
De voordelen die deze manier van werken heeft zijn:

  • Alle tickets worden weergegeven in één overzicht met de taken die daarbij horen;
  • Handige zoekfuncties om te filteren op onderwerp van de ticket;
  • Een eenvoudigere samenwerking intern en tussen ons als bedrijf en de klanten;
  • Een slimme wijze voor een betere afhandeling van de tickets

Benieuwd naar 5 directe ‘wins’ voor jou organisatie tijdens digitale transformatie. Download het e-book van: House of Low code hier!

Onze klanten tevreden houden!

Wij bieden onze klanten meerdere diensten aan wanneer wij tot een samenwerking komen. Één van deze diensten is onze hostingservice. Onze hostingservice is meer dan simpelweg het onderbrengen van de domeinnaam. Lees hier meer over hosten bij Jointlymedia.

Onderhoudsafspraken zijn ook onderdeel van onze hostingservice. Wij leveren het online concept kant en klaar op volgens de wensen van de klant. Bij deze onderhoudsafspraken hoort ook de service dat wij altijd beschikbaar zijn om (kleine) wijzigingen door te voeren op de website of webshop. Deze service willen wij via dit support ticket systeem gaan centreren.

Ook een ticket systeem opzetten voor jouw klanten?

Wij geloven 100% in de diensten die wij aanbieden. Wanneer het supportsysteem live gaat is dit systeem ook te gebruiken voor onze partners. Dit betekent dat het niet alleen de klantbeleving van Jointlymedia verbetert, maar is er ook de mogelijkheid om de klantbeleving van de klanten van onze partners te verbeteren.

Benieuwd naar de tien populaire digitale ontwikkelingen? Lees ze hier op Frankwatching!

Danny Ghosen

Danny Ghosen (Beirut, 1978) is journalist en programmamaker bij de VPRO. Danny heeft ons gevraagd om een platform voor hem te bouwen waarin hij zijn gemaakte programma's kan tentoonstellen. Ook is er een unieke blog gebouwd.

Rankingpartner

Bij Rankingpartner helpen ze bezoekers met het vergroten van hun online vindbaarheid. De vraag aan Jointly Heroes was om een strakke en duidelijke website te ontwerpen en bouwen met call-to-actions en een simpel contactformulier.