Wij ondersteunen onze klanten al jaren bij het up to date houden van hun online platform. Dit doen wij door kleine wijzigingen door te voeren, telefonische trainingen te geven of je via screenshare door de technische kant van jouw online platform heen te nemen. We doen dit om de ervaring met jouw online platform voor beide partijen te optimaliseren.
Ondersteuning is niet alleen het helpen bij vragen. Ondersteuning is ook het stellen van vragen voorkomen. Tijdens de bouw van jouw online platform realiseren wij een online omgeving waarin jij heel gemakkelijk aanpassingen aan je online platform kan doen. Denk hierbij aan tekst en afbeeldingen maar ook het managen van je producten en het schrijven van blogs.
Voor elke wens hebben wij een passend service pakket. Wil je ons meerdere uren per week inzetten om jouw online platform up-to-date te houden dan kan dat, maar het kan ook voorkomen dat je zoveel mogelijk zelf wilt doen. Je bent namelijk niet verplicht om ons voor alles in te schakelen en we zullen je zo goed mogelijk op weg helpen om je eigen online platform te snappen.